Mikrolistki (microgreens) mogą stanowić dobrą alternatywę dla kiełków. Różnica między nimi polega na sposobie wysiewu (produkcji) oraz na użytkowaniu ich na innym (późniejszym) etapie rozwoju siewek. Nasiona wysiewane są w podłożu glebowym w ciągu całego roku do doniczek, korytek czy innych pojemników. Spożywane są nadziemne części pędów z młodymi listkami , które są skoncentrowanym, bardzo bogatym źródłem witamin, przeciwutleniaczy, mikro i makroelementów. W porównaniu z kiełkami posiadają bardziej wyrazisty smak i aromat. Najwyższą wartość wykazują kiedy są spożywane na surowo, mogą być także wykorzystywane do dekoracji potraw. Młode listki ścinamy bezpo średnio przed spożyciem, aby nie utraciły turgoru oraz wartości smakowych. W zależności od gatunku mikrolistki są gotowe do spożycia po 7-10 dniach od wysiewu.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.